סיפורי החלמה

אני מפרסמת פה חלק קטן מהמכתבים שהגיעו אלי. (קצרה היריעה) , חלקם נכתבו באופן ספונטני, האחרים נכתבו כאשר סיפרתי שאני מקימה אתר….

זוהי הזדמנות נפלאה להודות לכל מי שהגיע אלי כדי ללמוד, להחלים, לעשות שינוי וכדי למצוא דרך חדשה.
אני מודה לכם מקרב לב …. הייתם לי מורים…
כל אדם וצרכיו, כל אדם ואישיותו, כל אדם וכאבו…
לכולכם אני מודה על שאפשרתם לי לתת לכם, להיות לכם יועצת, מורה, ותומכת.
תודה על שלימדתם אותי מהי הקשבה , מהי נתינה, ומהי אהבה …
"ועוד הדרך רב"….
אניבאר.

1. תודה מעומק ליבי...

אניבאר יקרה,
תודה מעומק ליבי על סיפור חייך - מחלתך -חייך - בריאותך - עוצמתך - חמלתך )חמלה ברמות הגבוהות של הרוח, הינה אמפטיה, אי הזדהות עד כדי שיווי צורה עם האובייקט, ומתוך כך מתקיימת יכולת אמפטית ,שבה לא מתרחש ערבוב זהויות, ולכן מתקיימת יכולת ריפוי(. מתוך הכאב, והסבל, צומח הייעוד,וכשהוא מכה שורש וסומך על המתת שקיבל הוא מהווה ערוץ ריפוי גם לאחרים....
אניבאר יקרה, קשה לעבור מתוך עוצמה כל כך גדולה שבמילותייך, וחייך, אליי, אך השזירה הזאת הפלאית, המפגישה אנשים בדרך, לחלוק גורל למען יכולת ריפוי .. זהו המצב הטבעי, המאוזן שבו אמור אדם להתקיים. ... חשוב לי שתדעי, שנתת לי כוח, ואשמור על ההפקדה היקרה, ששיתפת אותי בה, במקום יקר לי ביותר.
אניבאר, את אישה יקרה מאוד,יש לי הרגשה טובה ביותר להיות מונחית על ידך
אהבה,
חני

Leaf_Gray

 


היי אניבאר,
תודה על הספר שהמלצת עליו.. מחכה כבר לקרוא אותו... נעים לי מאוד להתייעץ איתך ולהיות מודרכת על ידך
יש לך ידע רב, מקצועי ועשיר שמתמקצע ומתרחב כל הזמן, וההרגשה היא מאוד טובה.
אני לא נוסעת עדיין לתל-אביב, אך מקווה לפגוש אותך בעתיד.
שיהיה לך ים נהדר,
חני

Leaf_Gray

 


היי אניבאר, בזמנו הדרכת אותי ברזי תזונת קינגסטון.
הקשר נותק, אך אני המשכתי בתזונה וממשיכה בה עדיין, והתוצאות הן: מח העצם שלי התנקה לגמרי. הדרכתך הייתה חשובה לי ביותר, ואני מוצאת הזדמנות זאת להודות לך על כך. בחיי הכל הסתדר וקיבל פרופורציות שלוות ומינוריות, ופינה לי מקום לחזור, ללמד ולהדריך
שוב תודה ושיהיו לך ימים יפים.
להתראות,
חני

Leaf_Gray

 


....הבראתי לגמרי, מאושרת ועסוקה מתמיד,  עם חיוביות בכל מהלך.
שוב בהצלחה, ובהערכה
חני

2. לפני שנתיים וחצי הגעתי אלייך...

אניבאר היקרה שלום,
לפני שנתיים  וחצי הגעתי אלייך, מתוסכלת אך נחושה לאחר שנים של דלקות כרוניות בדרכי השתן ולאחר שגופי השבע אנטיביוטיקות אמר סטופ!  ופיתח אלרגיה לאנטיביוטיקה.
את הספר של שרה חמו קראתי, אך לא הצלחתי ליישם את חוקי התזונה הבריאה, שאני מעדיפה לא להתייחס אליה כאל שיטת קינגסטון, אלא כאל שיטת השכל הישר והטבעי לאורח חיים בריא.
בפגישות המעטות שהיו לנו היכולת שלך הייתה בהטמעה של הידע הרב, ליום יום שלי.
למדתי כמה פשוט לאכול בריא, וכיצד לבשל מאכלים טעימים בלי הרבה התערבות של תבלינים, חימום יתר וטרחה גדולה.
ידעת להחזיק אותי קצר כשהיה צריך ועל כך תודה.
ידעת לעודד ולהראות את האור בתהליכי הניקוי שנראו לי אינסופיים.
היום מצאתי את הדרך שלי לחיים בריאים ונעימים, הרבה בזכות הפגישה הראשונה שלנו !
ואני נמצאת במקום אחר לגמרי.
אפשר לומר כי הפגישה שלנו שינתה את איכות חיי מקצה לקצה...
חלפו שנתיים וחצי  מאז שהתחלתי ללכת בדרך הטבעית לריפוי ומאז רק פעם אחת נעזרתי באנטיביוטיקה.
למוקד של קופת חולים, שם הייתי אורחת קבע - לא הגעתי מאז.
הדלקות ? עדיין מגיעות לעיתים אך בצורה קלה ביותר ואני מתגברת עליהן בכוחות עצמי.
על כך, אניבאר תודה רבה!
שלך
ג

3. אני כותבת כדי לומר...

אניבאר יקירה,
אני כותבת כדי לומר לך תודה על כל העזרה שנתת לי בחודשים האחרונים.
תודה על ההכוונה, המידע המועיל, העידוד.. ובעיקר על היחס החם והתומך. נדיר בימינו למצוא מטפל או יועץ שאפשר לסמוך עליו שיתייחס ברצינות, שישקיע זמן ומחשבה, שיעניק תשומת לב כנה ויהיה שם כשצריכים אותו. ואני יכולה להעיד שאת אכן עושה את כל אלה!
אני שמחה לספר שבזכות עבודתנו המשותפת עם שיטות קינגסטון ושלטון הצלחתי להשיג שיפור עצום בכאבים הכרוניים מהם סבלתי מאוד בעבר, ואני גם מאמינה שעם הזמן הם ייעלמו לחלוטין. בנוסף, משקלי התאזן, הרגשתי הכללית השתפרה, וכן השתפר מצב מערכת העיכול, העור והציפורניים.
בזכות סדנאות הבישול שלך נפתח בפניי עולם חדש של מזונות בריאים וטעימים, ולמדתי לקחת אחריות על התזונה שלי, בלי להיות תלויה באחרים )לפני כן לא בישלתי בכלל(. למדתי להנות להכין אוכל לעצמי ולאחרים ולגוון את תזונתי, ואני שמחה על כך מאוד.
בכלל, למדתי לקחת אחריות על עצמי, התנהלותי ובריאותי, והיה לך חלק גדול בכך.
אז רציתי לומר תודה על כך שאת מלווה אותי במסע החיפוש העצמי שלי ועוזרת לי לגלות את דרכי לבריאות.
אני שמחה על המפגש אתך, שמחה לחלוק איתך את הסיפור שלי, כמו גם להכיר את שלך- הוא עזר לי להתחזק ברגעים הקשים.. תודה ששיתפת.

תודה שעזרת לי להפוך מחלה להזדמנות ולבנות את עצמי מחדש!  :(
א'

4. הגעתי אל הסדנא שלך...

הי אניבאר אהובה
הגעתי אל הסדנא שלך יחד עם רמי בן זוגי ועם ידע צנוע בנושא  שיטת קינגסטון שקיבלתי מחברה אך עם רצון עז לאמץ אורך חיים בריא שאוכל להנות בו....
ואכן לא התאכזבת ואף יותר מכך, נהנתי מכל רגע, מהאווירה וההומור, מהשיעורים הרצופים בידע ובהסברים מעמיקים הגיוניים ומרתקים,מהמנות המדהימות בטעמן המעודן ובשילוב המרתק והמפתיע של מרכיביהן, מהפשטות בהכנתם, מבריאותן ומאסטטיות בה הגשת אותן.
אני מוכרחה לומר שחל אצלי מהפך שהוא מעבר לידע שרכשתי בסדנאות. אומנם אני מרגישה שעליתי מדרגה בתחום הקולנרי, אך לא רק בו ...
המפגש עם היצירתיות והאומנות בה את מבשלת  פתח אצלי את האפשרות ליצור ולהוציא מתוכי, עולם שלם של טעמים וניחוחות מעודנים יותר, וזה השפיע באופן מפתיע גם על שאר תחומי החיים. היום אני  מגלה ניצנים של חופש חדש  גם במטבח וגם מחוצה לו, חופש לבחור, לנסות, לשלב, ולגעת, המלווה בסקרנות אדירה ובבטחון בסיסי )שלא הכרתי בי קודם לכן(, שנרכש ונלקח מתוך העקרונות שספגתי בסדנאות. כך,  כדרך אגב, כתוצר לוואי סמוי, אך יקר מכל.
בנוסף רציתי לומר לך
שיותר מהכל הרשימו אותי היחס האישי והמוכנות שלך,
להענות  לצרכי התלמידים ולענות לכל שאלה בכל עת, לאורך כל הדרך, בין אם זה בשיעור בטלפון או במייל.
לנוכח היחס הזה והידע שלך לא יכולתי שלא להגיע אלייך ליעוץ אישי אשר העניק לי מסגרת תומכת ואמינה לתקופה ארוכה עד אשר עקרונות השיטה נחרטו בליבי.
כמובן שיש תקופות בחיי כאלה ואחרות: קצת חריגות וקצת נפילות, אך השאיפה להרמוניה ולאיזון תמיד מחזירה אותי אל שיטת קינגסטון הגאונית ואליך הנבונה והמקסימה..
תודה רבה
באהבה
יוליה

5. בהזדמנות זו...

הי אניבאר
בהזדמנות זו שהאתר עולה אני רוצה לכתוב לך כמה מילים..
הכרתי אותך לפני כחמישה חודשים, פניתי אליך לאחר המלצה חמה של חברה טובה.
משיחת הטלפון הראשונה ועד עכשיו לא התאכזבתי אפילו פעם אחת מיכולותיך לעזור ומהידע הרב וההבנה שלך הן במובן הפיסי והן הנפשי.
חזרת  אלי תמיד וענית לי בכל עת, נתנת לי פתרונות כשחשתי ברע, הרגעת אותי כשהיה לי קשה וענית על כל שאלה בסבלנות והבנה.
שיטת קינגסטון אמנם הרתיעה אותי בהתחלה כי "חוקיה" נראו לי נוקשים. אך אני יכולה להגיד שברגע שהתרגלתי, הרגשתי הרבה יותר טוב בצורה מיידית וההשפעה של זה עשתה בי פלאים.
אני ממליצה לכל אדם להתנסות בשיטה הטבעית של קינגסטון גם אם אינו סובל מבעיות משמעותיות,
ולו רק כדי לדעת ולאמץ אפילו חלק מהרגלי החיים והאכילה, דרך החשיבה והידע  העצום.
אניבאר תודה על שלימדת אותי איך להשתמש נכון במזון, לנהוג בו בסבלנות וגם... להתרגש ממנו.
אני מרגישה שיש בי עכשיו, גם יכולת לאכול נכון בריא (וטעים!) וגם את הידע הבסיסי, כדי להחזיק מעמד ולא להתפתות לחזור לאורח חיי הישן.
בעבר לא הייתי אפילו מודעת להבדל המהותי בין ירקות אורגניים לרגילים, לחשיבות השעה בה אוכלים ולסוגי האוכל ולשילובם.
אני מודה לך על שחיזקת אותי לאורך כל הדרך ונתת לי הרגשה שאת איתי ומבינה לליבי.
אני מודה לך על שנתת  לי כלים חשובים בשביל העתיד שלי – ואפשר אפילו לומר שאני ממשיכה להשפיע גם על אנשים סביבי ולהעביר להם "טיפים קטנים" שלמדתי ממך.
מאז ש אני אוכלת אוכל בריא, מזין וטרי. אינני נמשכת למזון מעובד, שומני או מלא סוכרים. נגמלתי מקולה וקפה. הבחילות שלי נעלמו, הגוף שלי מרגיש קל יותר, מצב הרוח שלי עלה, יש לי יותר כוח ויותר אנרגיה, והכי חשוב – אכפת לי הרבה יותר מעצמי ומהבריאות שלי .
אני ממליצה בחום ובאהבה.
דנה.

6. נפגשנו בשתי הזדמנויות...


אניבאר היקרה,
נפגשנו בשתי הזדמנויות:
הפעם הראשונה היתה בסדנה בת ארבעה מפגשים שהעברת בסטודיו ביפו ובה למדנו מהי שיטת קינגסטון: מה עקרונותיה, מה ההיגיון שמאחורי הכללים, איך מרכיבים ארוחה, איך מבשלים וכד'. את כל הידע העשיר שלך העברת לנו בנדיבות רבה, בחיוך ועם סבלנות לכל שאלה וקושיה. בסדנה הזו לא רק דיברת אלא גם הדגמת לנו איך מכינים כל מיני תבשילים, והארוחה בצוותא בסיום כל מפגש הוכיחה לנו שהתבשילים האלה לא רק בריאים אלא גם נורא טעימים.
כשנה מאוחר יותר נפגשנו שוב, הפעם הגעתי לביתך כדי לקבל ייעוץ אישי בעניין בעיה רפואית שממנה הוטרדתי. שוב התפעלתי מהידע הרב שלך, מהחומר המפורט והמסודר שהעברת לי בסיום הפגישה וכמובן מההוראות שנתת לי ושאכן הקלו עלי במידה ניכרת. המפגש היה אמנם חד פעמי, אולם בהמשך הדרך זכיתי לתשובה מהירה ומדויקת על כל שאלה, בטלפון או דרך המייל.
לא בקלות אנחנו מוצאים מטפל שיש בו רצון אמיתי להפוך אנשים לבריאים ושמחים יותר, שיש לו ידע גדול, שמתעדכן כל הזמן, ושהיחס שלו למטופליו הוא חם ולבבי. אצלך מצאתי את כל אלה, ועל כך אני רוצה להודות לך.
אמיר שפר

7. תודה על האיחולים לחג
...


היי אניבאר , 

תודה על האיחולים לחג
. מאחר שאני אחרי 4 ימים מתישים של קייטנה, אני רק יכולה למלמל בקהות חושים: "הכל חוזר עלייך, והחרוסת בידייך". חוץ מזה, דיווח מתוך התרחשות: כבר השלתי 16 ק"ג ממשקלי אנד קאונטינג, מרגישה נהדר. 
הייתי אתמול בביקור אצל השיננית שפוגשת אותי כל 4 חודשים לחציבה מסיבית של אבן מהשיניים, והיא לא הפסיקה להתפעל ממצב השיניים שלי )שלא לדבר על זה שלקח לה דקה לזהות אותי( תוך רבע שעה כבר קמתי מהכיסא. היה מרגש. 
לאחרונה אני מרגישה קושי הולך וגדל להמנע ממתוקים, וזה ממש מפתיע כי דווקא מלח זה האהבה הגדולה שלי ועל זה התגברתי יפה. 
מאיפה זה יכול להגיע? 

חג שמח!
איריס דגן

8. ברכות לאתר החדש...



אניבאר היקרה שלום,

ברכות לאתר החדש שעומד לעלות! בהזדמנות זו רציתי להודות לך על הייעוץ, הסדנאות ותשומת הלב הסבלנית והאינסופית שאת מעניקה לכל הפונה אלייך, תוך הפגנת ידע ומקצועיות רבה. אין ספק שעבודתך היא מבורכת וכעת, לאחר שאני כשנה וחצי בשיטת קינגסטון, פשוט איני מבינה איך אפשר אחרת ומדוע לא כל אחד מאמץ מיד את השיטה. אני תקווה שהחשיפה באתר תעזור לאנשים רבים להגיע לשיטה ולפעול על פיה. כידוע לך, אני אישית הגעתי לשיטה  די במקרה, ללא בעיית בריאות דרמטית אך די מציקה, ועם רצון לרזות לאחר דיאטות רבות, שונות ומשונות, במשך שנים רבות. כעת, שנה וחצי לאחר שהתחלתי, לאחר שעברתי מספר שלבים באימוץ השיטה, נפטרתי הן מבעיית הבריאות והן מכל הקילוגרמים שרציתי להסיר... שיטת קינגסטון, בזכות הנחיותייך ובזכות הדברים הרבים שלמדתי ממך הן בייעוץ והן בסדנאות, הפכה לאורח חיים בריא, פשוט, הגיוני וברור, שניתן ליישמו  באופן יום יומי.   

המשך הצלחה בעבודתך המבורכת והחשובה!

אורנה

9. שבועיים לא כתבתי לך...

שלום אניבאר
שבועיים לא כתבתי לך, אבל את והשיטה נותנות לי ליווי והחזקה ואני מסיימת כבר 6 שבועות בריאים ונותני שקט. ירדתי במשקל,  (4קג') שנתי ערבה לי, ונדירים נדודי שינה. גם בימים טעונים יותר, אני ערנית בעבודה ובכלל, ואני מרוצה... השבוע חברתי הטובה מחתנת את בתה ואני יוצאת  איתן לצימר בצפון ליומיים וחצי חופשה לכבוד האירוע. קצת אצא מן השגרה מבחינת שעות ותזונה אבל אשתדל לשמור על רוח הדברים כך שיישמרו הם עלי. אני מודה שוב על הכל.
ושיהיה לך שבוע טוב.
מירה

Leaf_Gray

 


אניבאר יקרה
אני בתוך שינויים גדולים.אני נושאת איתי את עקרונות קינגסטון, גם אם לא באדיקות והם נושאים אותי. ...אני מתכננת תקופת ניקוי של זמן קצוב כדי להערך לשינויים השונים הצפויים, בחיי ולתכנית זו של ניקוי , את שבתוכי, תלווי אותי.
תודה לך גם על כך.
בהצלחה עם ההתפתחות שאת מביאה על עצמך...

מירה

10. רציתי להודות לך על הייעוץ והליווי...

אניבאר יקרה
רציתי להודות לך על הייעוץ והליווי שקיבלתי ממך. התרשמתי מהמקצועיות שלך והתחממתי מהאיכפתיות שלך וממאור הפנים. זכיתי ליהנות מהכנסת האורחים יוצאת הדופן שלך ולאכול מהאוכל המעולה בטיבו ובטעמו על שולחנך. בנדיבותך את מלמדת כיצד להכין, והכל נראה פשוט וקל ומעורר תיאבון והשראה. למדתי ממך רבות ובעקבות זאת הטמעתי הרגלים בחיי היומיום שלי ששיפרו אותם באופן משמעותי ביותר. תבורכי על המסירות שלך לאורח חיים בריא ועל המחוייבות שלך לחלוק את ידיעותיך הרחבות עם אחרים. ישר כוחך!
בהוקרה והערכה
זיוה

11. אני אומנם נמצאת בתהליך...

היי אניבאר,
אני אומנם נמצאת בתהליך מעט זמן,
ועדיין איני רואה שיפור ניכר בבעיה ממנה אני סובלת - העייפות והחולשה. יחד עם זאת אני מרגישה את הגוף שלי משתנה. אני לראשונה מזה הרבה זמן של חיפושים ובאמת שניסיתי הרבה דברים, מגלה שהתזונה הטבעונית שאליה הדרכת אותי היא תזונה המתאימה לגוף שלי. ולא רק למחשבות שלי. היא לוקחת בחשבון את הטבעיות שלו. בכל פעם שאני מסיימת ארוחה אני מודה בתוכי, ושומעת את הגוף שלי מודה לי. אני אוהבת את הגוף יותר מאי פעם ולתחושתי למרות הימים הקשים שאני עוברת ,יש לשיטה זו את היכולת לרפא גם את גופי.
לך אני רוצה לומר כבר בשלב הזה תודה רבה על הלווי החם כל–כך, שאת מעניקה, לפעמים נדמה לי שאת היחידה שיכולה להבין אותי בתוך תהליך כזה.
כשאני מתקשרת אלייך ושומעת את קולך החם והאמהי ובו זמנית את המקצועיות שממנה את מדברת, אני נרגעת ובוטחת בדרך.
כבר בשלב זה של שינוי התזונה והליכה על פי ההנחיות, אני רוצה להמליץ על שינוי זה באורח החיים שכן באינטואיציה שלי, הוא הולך לרפא את כל המחלות מן היסוד, אולי לראשונה.

שלך באהבה,
ליאת,
מנחה סדנאות ומאמנת אישית לחינוך ילדים, זוגיות ויצירתיות.

12. כשפניתי אליך לראשונה...

אניבאר יקרה
כשפניתי אליך לראשונה היה זה לאחר שהתוודעתי לשיטת קינגסטון אך הייתי צריכה הבהרות, הסברים ותמיכה. מאז עברו בערך תשעה חודשים ואת עדין מלווה אותי.... תמיד מתעניינת, מתקשרת, מעודדת  ונותנת עצות. השתתפתי בשתי סדנאות שלך בישול שעזרו לי ונתנו לי כלים להמשיך בדרך חיים בריאה גם עם אני לא מאה אחוז בשיטה. קיבלתי המון טיפים לחיים בריאים ומאושרים.
אני לא שוכחת את האפשרות להיעזר בך בשיחות אחד על אחד מקווה שאשתמש בעזרה זו בקרוב.
יותר מכל אני שמחה שהכרתי אותך, תודה על הכל.
את לי האור בקצה המנהרה!
אוהבת,
אורנה סאקר צבי

13. שמחתי לשמוע שאת משיקה אתר...

שמחתי לשמוע שאת משיקה אתר.
חשוב שהתורה תופץ ותהיה זמינה לכל אחד.
והתורה - מדהימה בפשטותה.
לא  צמחי מרפא, לא שיקויים, לא תוספי מזון
רק אוכל:
פשוט
נקי
טבעי
בהרכבים הנכונים,
במינונים הנכונים,
בתוספת שינה ומנוחה.
ההשקעה איננה רבה. הגמול - עצום.
לא תמיד ניתן לשמור, לא תמיד ניתן להקפיד,
אבל תמיד ניתן להתחיל שוב ומחדש.
ההתחלה תמיד מאירה פנים.
וכך גם אניבאר.
בהצלחה לך ולהולכים בדרכך.
נעמי

14. אני מאד שמחה שעשיתי את הצעד...

אניבאר היקרה
אני מאד שמחה שעשיתי את הצעד להגיע אליך. מאד התרשמתי מאישיותך החמה ומאד השכלתי
וקיבלתי מוטיבציה מהמפגש בסדנת הבישול שהעברת. הכל היה במינון נהדר. האנשים, המטבח, האוכל הטעים הבריא והצבעוני, הטיפים .......... והאסטטיקה.
גם רחל חברתי מאד שמחה שהצטרפה אלי לסדנא.
החלטתי להמשיך איתך ואני כבר מצפה לפגישה הבאה.
ברכה ותודה,
חיה

15. היה לי מעניין ונעים במפגש אצלך...

שלום אניבאר
היה לי מעניין ונעים במפגש אצלך. האוירה היתה נעימה והכל היה כל כך אסטטי. והאוכל היה טעים. אני מקוה ליישם את השיטה. בינתיים מצליח לי לא  רע...
תודה,
רחל

לראש העמוד
פיתוח: Webguy פיתוח אתרי אינטרנט עיצוב: סטודיו פזית ויוחאי תודות נוספות